16:50

- t-shirt från Levisbutiken på Times Square + nyklippt hår -
 
Denna lördag började med att jag vaknade otroligt tidigt, gick faktiskt upp runt 7:40 och var då klarvaken. Åt lite frukost och sedan blev det yoga klockan 9:30 och en timma framåt. Tufft var det, känner verkligen hur mycket jag behöver träna och hur skönt det är att röra på sig. Ännu en timma senare satt jag hos frisören och fick bort mina slitna toppar, också väldigt skönt. Och nu sitter jag ute i solen och har gjort det några timmar, måste passa på när det är så fint väder! Medan jag suttit här och latat mig så har F stått i köket och bakat hamburgerbröd och hemmagjorda pommes, riktig lyxmiddag. Speciellt för mig som älskar just hamburgare med pommes, haha. Själv gillar jag inte alls att stå i köket, så jag är lyckligt lottad som har honom.
Trevlig lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0