LIVET JUST NU

- gårdagens middag -
 
Känns lite konstigt att efter att ha jobbat heltid, 8:00-16:30 varje vardag i nu tre månader, bryta av helt och jobba natt nu.  Och att det sedan blir blandat dag och natt. Dock var det jag själv som sa att jag kunde ta både natt och dag, men ändå. Lär ju inte hinna komma in i det helt heller eftersom det bara blir under juli. Såå, eftersom jag inte har tänkt ta någon semester i sommar så hoppas jag på fint väder så jag kan sola och bada dem dagar jag jobbar natt! Ser inte så lovande ut med tanke på att det snart är juli och ännu inte blivit sommar, men man kan ju alltid hoppas.
 
Nu har jag ganska nyss kommit hem efter en liten "tisdagsfest" hos en vän, ska ta mig till stan innan 16 för ett ärende och sedan har F lagat hemmagjord pasta som vi ska äta till middag! 21 ikväll blir det jobb..
Trackback
RSS 2.0