SUMMER

- bilder tagna olika dagar denna vecka -
 
Jobbade natt igår så kom hem runt 9:30 imorse, hängt på baksidan och saknat poolen (som befinner sig hos F) enormt mycket. Höll på att stekas kan jag lova så det blev bara ett par timmar eller så. Efter det bar det av till Slagsta Glass med mami, tycker det är ganska överskattat måste jag tyvärr säga. Smakade inte så mycket? Men det kanske bara är jag, var otroligt lång kö i alla fall så uppskattat är det!
 
Nu kommer snart F hit, han jobbar till 18, och blir tyvärr bara här en kortis. För att vi ska hinna ses liksom. För sedan börjar jag jobba klockan 21 igen, och slutar inte förrän 15 imorgon.. jobbigt.
 
Hoppas alla haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0