UNDERBARA FREDAG

 
Idag har jag jobbat 3h på förskolan, vilket innebar Pippi-filmer med mysiga barn i knät, lek med sådana där mjuka klossar (vet ej vad dem kallas, om dem kallas något speciellt?) och lek i snön! Eller ja, jag kollade faktiskt bara på när dem lekte, för kallt för mig.. hehe
Lärde faktiskt barnen något idag också, att man kan balansera klossarna på huvudet! Väldigt roligt faktiskt. Fick även höra av en av pedagogerna att han tyckte jag var bra med barn, vilket kändes väldigt bra att höra från någon man faktiskt inte känner. Helt klart en boost för självförtroendet, det behövdes just nu kan jag säga! Avslutade även arbetsdagen med att få en stoor kram från tre av barnen, åh. Sånt värmer, speciellt när man bara känt dem i tre timmar.
 
Blev att ta bussen till stan och sedan gå hem, kallt.. Nu ska jag hoppa in i duschen! Dagen är ung så får se vad som händer. Blir förmodligen en mysig promenad med vovven och syrran, lite senare träffa F och kanske umgås med några fler. 
 
Fredagsmys på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0