TUESDAY

Äntligen är denna mys-mössa min! Bestämde mig tillsist för vilken av mössorna jag ville ha. Det blev den bruna/beigea. Slapp till och med beställa den då jag hade sådan tur att min syster var på Erikslund och där hade dem den! Så ja, nu är den min! Och den är verkligen supermysig, nu väntar jag bara på att få tillfälle att använda den. Är kanske inte den ultimata mössan för en tur på stan eller liknande. Men nu har jag i alla fall en mössa som det inte blåser rätt igenom!

Imorgon blir det ett supertråkigt möte på morgonen, sedan, om tiderna passar, så blir det lunch på stan med min fina låtsasmormor. Efer det ska jag träffa en mycket fin vän för att ta några varv på Tuna Park, systemet och så. Sedan blir det att jobba natt igen. Nu ska jag och F kolla på Lost! Är inne på sjätte säsongen nu och ja, den är förvirrande. Tyckte jag hade hängt med väldigt bra genom hela serien men nej, nu är det lite många frågetecken.. Men får väl se vad jag tycker om slutet när jag kommit dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0