2 0 1 4


Ja som dem flesta säkert vet så är nu 2014 förbi. Satte ihop ett snabbt litet kollage av bilder jag lagt ut på Instagram år 2014. (Jag har tyvärr varken ork eller något bra program på datorn för att klippa till andra bilder, därför valde jag Instagrambilder.) Har faktiskt väldigt blandade känslor för året som gått, kommer förmodligen inte att resa lika mycket 2015 vilket känns grymt tråkigt.. Är ju egentligen ingenting jag vet nu men har nog inte tid och pengar att resa i 2 månader och ca 3 veckor detta år också. Så om man tänker på resandet, som är det bästa jag vet, så var det ett väldigt lyckat år! Men lat som jag är tog jag inget körkort, och har inte någon trygghet i jobben heller om man kan säga så. Är "bara" vikarie och jobbar även extra på ett annat jobb. Så att ha tre jobb är väl ändå bra, dock inte det jag vill. Vore skönt att ha ett ställe att gå till faktiskt! Men nuförtiden ska man vara glad om man får ett heltidsjobb direkt..

Nej nu fokuserar vi på det positiva, jag har faktiskt besökt både Asien och Nord Amerika för första gången! Utmanat mig själv genom att åka linbana i trädtopparna trots att jag är höjdrädd. Klappat tigrar och bäst av allt, badat med en ung och väldigt busig elefant! Jobbat arslet av mig. Njutit. Fått vara med om min fina systers student och även sett henne gå på balen (vilket jag själv aldrig fick vara med om, tråkigt). Umgåts med fina vänner ♥ Ett bra år faktiskt. Blir svårt att få ett till lika bra år tror jag! Men jag ska göra mitt bästa såklart.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej Emma! Du verkar ha haft ett grymt år med allt resande... aviiiis!
Men är nyfiken, vad är det för 3 jobb du har? :)

Svar: Hej Mikaela! Ja jag har ju haft det, nästan avis på mig själv! hahaJag är timanställd som personlig assistent och i vikariepoolen för alla förskolor i Eskilstuna. Sen har jag alltid haft ett butiksjobb på sidan om men det senaste gick tyvärr i konkurs så nu jobbar jag istället extra på ett Cafe! :)
eemmasundberg.blogg.se

2015-01-07 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0