VALENTINES DAY

// Fick en jättefin kopp, te, tesil och choklad av F, och Lindt choklad av mamma och pappa <3 //

Som jag skrev i förra inlägget så har det blivit massor av jobb denna månad. Har faktiskt bara varit ledig den 1:a denna månad! Så imorgon blir det 15:e dagen i rad som jag jobbar, är dock olika arbetstider så jobbar ju inte 8h varje dag eller så. Då hade jag nog inte klarat det så bra som jag gör nu, haha. Största nackdelen med att jobba så mycket är att jag blir otroligt trött på kvällarna. Alla hjärtans dag till exempel (igår), då jobbade jag till 16:20, och sedan blev det en god middag med F och hans föräldrar, efter det åt jag lite choklad och så och sedan somnade jag. Ungefär så såg kvällen ut.. Inte så jätte romantisk, men var väldigt skönt att sova kan jag lova! haha.
 
Idag slutade jag 14:00, då blev det en promenad hem och efter det har jag bara latat mig i soffan, otroligt skönt. Nu ska jag fortsätta sitta här och lyssna på musik innan jag beger mig hem till F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0