GAAH

Vad är det för fel på mig? Jag kan inte säga nej till jobb. Jag vet inte om det är något bra eller dåligt, men just nu känns det dåligt. Jag har jobbat alla, precis ALLA dagar i februari (nej förlåt nu ljuger jag lite, var ledig den 1:a..) och så skulle jag ÄNTLIGEN ha ledigt idag och imorgon. Som en liten helg mitt i veckan. Men nej, då ringde ett av mina jobb nyss och undrade om jag kunde jobba mellan 12-15 idag. Och vad gör jag?! Säger ja såklart. Så det blev ingen ledig dag för mig, inte ens sovmorgon tog jag.
Jag är alltså bara ledig imorgon (om jag inte får en förfrågan och är dum nog att säga ja..) sedan jobbar jag både dag och natt i helgen. Dag och natt. Jag kommer ju gå in i väggen... Önska mig lycka till. Och håll gärna tummarna för mig!
 
Nu tänker jag kolla ett avsnitt av Sex and the City innan jag måste ringa den idiotiska A-kassan (som ALLTID ska krångla massor och alltid, verkligen alltid "behöver mer uppgifter och intyg" Någon som känner igen det?) och sedan förbereda mig för jobb innan det är dags att börja promenera dit. 
 

 
Man ska väl kanske inte klaga på att man har jobb, men det vore ju underbart om det var lite mer uppdelat. Hade
liksom ingenting i princip i December. Ganska mycket i Januari och sen nu otroligt mycket i Februari. Så missförstå mig inte. Är bara så trött just nu men vill inte tacka nej till jobb för att sitta hemma och ta det lugnt liksom..
 
Njut av era lediga dagar allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0