CRAZY

Galen månad måste jag säga, i alla fall som det ser ut just nu.. Jag var ledig den 1 februari, en söndag. Men sedan dess har jag jobbat varje dag. (och ja, det är fem dagar sedan dess, vilket är en normal arbetsvecka för dem flesta) Men jag får inte ledigt i helgen, utan då ska jag jobba, både lördag och söndag. Får jag ledigt sen då? Nej då jobbar jag hela den veckan också (förhoppningsvis inte på fredagen i alla fall, behöver en dag vila tänkte jag) jobbar även helg alltså.
Efter det kommer v.8, alltså lov i skolorna (tror jag?) och då pratades det om att jag skulle behöva jobba hela veckan, inte fått tider än. Bara söndagen är klar där.
 
Jätteintressant inlägg förstår jag! (not..) Men jag var bara tvungen att dela med mig av det. Kommer vara stolt över mig själv om jag klarar det! Men blir bara mer och mer förkyld nu för varje dag som går, så får se om jag lyckas hålla mig på fötter!
 
Bilden tog jag förresten igår, utanför förskolan som jag är på just nu. Jag och F fattade ingenting först, men den hade helt enkelt vält! Haha. Alla som gick förbi tog kort så jag var tvungen jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0