5

Guess what? Idag blir min blogg fem år gammal! Helt otroligt. Tänk att jag ännu inte hittat en bättre bloggportal? Haha nej men, den här är ju inte så som jag vill ha den, men då är det betala som gäller och det känner jag inte riktigt att det är värt. Är ju ingen känd bloggare och dessutom verkar man inte kunna tjäna någonting alls på blogg.se så varför ska jag betala dem då?
 
Jag kan i alla fall säga att min blogg fått ett bättre utseende (enligt mig), något mognare inlägg och en mer sparsam uppdatering! Hahah, bloggade väl ca fem gånger om dagen ibland då när jag startade upp bloggen. Galen. Väldigt mycket klagande också, men ja, det var väl skönt att skriva av sig ibland!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0