SNART HELG

// Min superfina vovve //
 
Denna vecka har faktiskt gått snabbt måste jag säga, känns riktigt underbart. Jobb varje dag (alltså har jag lyckats hålla mig hyfsat frisk nu, speciellt med tanke på hur många barn som är sjuka) och igår var jag även och tränade efter jobbet, så nu, N U, är jag äntligen igång igen och ska fan inte ge upp eller bli för lat. Är dock missnöjd med min insats då jag inte har någon träningsvärk idag.. Men imorgon blir det gymmet igen! Dock stänger dem tidigt då så blir inte så länge tyvärr. Annars har jag inga planer för helgen men hoppas på att jag kommer på något att göra. Klarar inte av att sitta hemma en hel dag längre efter att ha haft så mycket jobb den senaste tiden, vet inte om det är något bra eller dåligt, haha. Men så är det i alla fall.

Nu väntar jag på att F ska komma och hämta mig så vi kan åka hem till honom. Har musik i öronen och mår rätt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0