SAMSUNG IN MY HEART

Är så otroligt nöjd med min nya Samsung Galaxy S6. Var nervös att den inte skulle vara så bra som jag trodde då jag bestämde mig för att köpa den innan jag ens fått se den i verkligheten, men ja, gud så bra den är!!
Blev dock inte den "guldiga" som jag tänkt mig då den var typ, beige? Och otroligt glansig. Nej den föll mig inte alls i smaken. Så det blev en vit som jag haft på nästan alla mina telefoner.
 
Enda jag inte gillar med samsung är att det är oranget i temat på sms (och grönt i telefonen och så).. bara där uppe typ men ändå. Vet att man kan ändra sånt men har inte hittat någon bra app för det.. inte någon som bara ändrar temat och inte ikonerna.
 
Tänk att jag hade iPhone i ca 3 år kanske, och var grymt osäker på om jag skulle göra rätt i att byta eller inte. Nu hade jag min gamla iPhone i några veckor bara (medan jag vänta på den nya) och höll på att bli galen på att det var så mycket mindre funktioner och så vidare. Jag gjorde alltså helt rätt.
 
Nu ska jag tillbaka och jobba igen, see you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0