FRIDAY

// I hate being sick... //

Efter allt jobb med minimal vila så var det väl inte så överraskande att förkylningen tillsist kom ifatt mig. Varenda unge på förskolan är ju som vandrande snormaskiner, usch. Var hemma igår och stannar hemma idag också, känner faktiskt redan att det är på väg att bli bättre. Kunde nog behöva en sån här "långhelg" (om man kan kalla det helg när man är sjuk? haha) så är jag förhoppningsvis redo för jobb på måndag igen! Har verkligen svårt för att sjukanmäla mig, tycker det känns så fel på något sätt, men egentligen är det väl mer fel att gå till jobbet om man är sjuk. Speciellt när man arbetar bland människor.
 
Så ja, min helg kommer väl säkert bli väldigt lugn och, tråkig.. Ska i alla fall på bio på söndag med en väldigt fin och bra vän, så det ser jag fram emot!
 
Btw så är jag lite stolt över mig själv for the moment, hade nämligen lyckats få virus på datorn (mindre stolt över det) men efter bara en sökning på nätet så hittade jag en bra video på hur man skulle få bort det och fick bort det utan problem. Aldrig tur annars! Woho. Men jag kanske inte borde sagt nått såhär tidigt, vem vet, kanske dyker upp igen.. Håll tummarna för mig! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0