Travel

Jag publicerade precis ett inlägg om min vistelse i New York i våras. Som jag faktiskt skrev för längesen men ville inte publicera det då för jag tänkte försöka komma ihåg mer från vad vi gjorde.. Men nu var det så "längesen" så jag gav upp. Var btw väldigt dålig på att blogga om NY, tror det var det andra inlägget eller något sånt bara? Men guess what? Jag får en ny chans att blogga om New York! Jag och min pojkvän bokade nämligen flyg för någon dag sedan, 12/11 - 12/12. Hur underbart som helst, en hel f*cking månad!!

Nu ska vi hitta en lägenhet också "bara". Kan ju inte bo på gatan. Väldigt dyrt dock. Fick direktflyg för 4200:- per person, men lägenhet ligger i alla fall på runt 20-25 tusen kronor för en månad. Helt sjukt. Och det är ju inga snygga lägenheter då heller, man får vara väldigt glad om dem har både säng, soffa, TV och köksbord. Väldigt fula stilar också. Kommer inte känna mig hemma direkt... Men vem vet, vi kanske hittar något bra. Håller tummarna för det.
 
Ska inte klaga egentligen, ska faktiskt bo i NYC i en hel månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0