Saturday

Lördag, och jag bara sitter här hemma och gör ingenting alls. Har varit förkyld i över en vecka nu och det börjar bli väldigt irriterande. Hatar att vara hängig och typ, äcklig. Snor liksom. Usch... Snart ska jag gå och värma på min halva pizza som blev över från gårdagens fredagsmys. En California (tror jag den hette) med bl.a. banan, ananas, skinka och curry på. Yummy! Om ett par timmar så åker vi (familjen) till en av mina bröder för att fira en av hans söner. Ska bli mys. 
 
Ikväll blir det förmodligen ännu mer lägenhetssökande.. Går inte så bra kan jag säga. Väldigt dåligt utbud om man vill ha något under 25 000:-. Vi har inte så jättestor lust att ge 50 tusen kronor för en lägenhet vi ska ha i en månad. Då man inte direkt kommer spengera hela dagarna i lägenheten liksom. Vill ju ha råd att shoppa också, och göra en massa saker. Sen behöver vi ju äta också, haha.

Nej nu ska jag värma pizzan. Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0