ZzzZzzz

Bilden är tagen för ett par dagar sedan, i stadsparken.
 

Godmorgon! Eller nått. Är så otroligt trött. Vaknade klockan 5:30 av en hemsk mardröm, som kändes sådär riktigt verklig. Usch. Har sovit dåligt hela natten egentligen, är inte det lättaste att jobba "sovande" natt. Vaknar alltid flera gånger under natten, men den här mardrömmen gjorde att jag bestämde mig för att inte somna om igen. Nu får jag vara vaken liksom. Så, sedan klockan 5:30 har jag hunnit med att läsa lite i en tidning jag tog med mig, spelat lite candy crush och nu skriver jag här. Mina ögon vill bara stängas, så trött är jag.
Jobbade ju liksom på förskola hela dagen igår också, och när jag slutar om två timmar så har jag bara två timmar tills jag ska vara på nästa jobb! Och det tar ca 30 min att gå hem härifrån, plus 30 min att gå till andra jobbet. Stressstressstress. Nej men, det går nog bra. Kanske. Ska jobba själv och ha både öppning och stängning! 
 
Längtar tills klockan blir 16:15 så jag kan gå hem och sooova ☆ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0