Tisdag

Känner att det här kommer bli en lång vecka. Längtar otroligt mycket till helgen, då ska jag försöka ta mig tid till ett långt skönt bad. Och sova!
 
Slutade 18:15 idag, bara hunnit äta och bosatt mig i soffan! Är ju svenska Hollywoodfruarna, älskar det. Men klarar inte av Gunilla.. 
 
Imorgon börjar jag jobba klockan 8:00 slutar 16:30, och sen hinner jag bara hem och äta, osv. Sedan börjar jag 21:15 igen och ska jobba natt. Alltså till klockan 8:30 på torsdag, tror ni jag får åka hem och sova då? Nej, för då ska jag bara hem och äta och byta om och så sen börjar jag 10:45 igen och jobbar till 16:15! Gaalet schema. Får se om jag går in i väggen innan helgen, haha.. för jag är ju inte ledig på fredag heller. Men då är det bara 8:00-13:00. Skönt att sluta tidigt i alla fall! Längtaaar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0