Överallt och ingenstans

Som rubriken lyder känner jag. Förra veckan jobbade jag sex dagar, på sex olika arbetsplatser. Helt galet egentligen. Igår var jag ledig, idag har jag fixat lite saker och även jobbat, i butik. Slutade 18:15 och efter det har jag bara packat väskan för att åka vidare till pojkvännen. Ätit middag. Och nu ligger jag i sängen med TVn på och skriver här. Är helt slut. Imorgon börjar jag 7:15 i Kjula. Är verkligen överallt. Och med ingenstans menar jag att jag har en hel del saker att fixa och saker jag vill/måste göra, men jag hittar ingen tid till det och det bara flyttas fram hela tiden.
 
Bilden är från en av dagens promenader! Ibland är hösten faktiskt fin. Och jag älskar att ha stövlar i regnet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0