Victorias Secret

Igår kväll kom vi fram (inatt i Sverige) och allt gick bra. Första shoppingen för min del, förrutom mat och toalettpapper och så, blev på Victorias Secret. Ett skal till mobilen och ett par söta och juliga mysbyxor! 
Testade även på Dunkin Donuts för första gången. F tog en iskaffe och jag tog iste, amerikanskt iste (alltså typ vanligt te med is i). Och så delade vi på en munk! Nu är vi tillbaka i lägenheten, mys byxorna är på och jag ska börja kolla på serien Sex and the City medan F pluggar lite. Jag har faktiskt aldrig sett den serien förut..
 
Klockan är bara 16:20 här nu, men vi är lite småtrötta så går väl kanske ut igen senare. Eller så stannar vi kvar i lägenheten ikväll. Det får vi se. Har ju faktiskt inte så brottom med något, ska ju vara här tills den 12 december!♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0