Saturday

Hej! Sitter just nu på jobbet, min brukare lyssnar på musik så jag passar på att skriva lite här. Tänkte bara säga att jag letat efter en ny bloggportal att blogga ifrån men hittar verkligen ingen som verkar bra. Blir galen, på riktigt. Har letat i ett par veckor liksom och dessutom skaffat mig en blogg lite överallt men ingen går ju att ändra design på om man inte betalar varje år?! Förstår inte.  
 
Så ja, är det någon som vet någon bra så hör gärna av er!! Bara det går att ändra i HTML blir jag glad, får gärna vara enklare.. haha. 
 
Förhoppningsvis så ska jag få hjälp med designen av min pojkväns syster, så himla snällt och verkligen min räddare i nöden! För som den ser ut nu har jag ingen lust att blogga. En supergammal bild och helt svart och dystert.. Och eftersom man ändrar i HTML här på blogg.se så kanske jag kan ta med mig designen till nya bloggen, om det nu finns en bloggportal för mig.
 
Trevlig helg och Halloween på er alla!♡ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

forme.se eller for.me vet ej om det e gratis men populärt nu :)

Svar: Ja jag skaffade mig faktiskt en blogg där innan jag skrev det här inlägget! Men det gick knappt att göra om någonting av designen där vad jag förstod. Men jag kanske bara inte lyckades lista ut det, haha. Tack i alla fall för tipset! :)
Emma Sundberg

2014-11-03 @ 01:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0