Säkerhetsnålar

Good morning! Klockan börjar närma sig 8am här borta. Och ja jag är nog fortfarande ganska jetlagad.. Att vara klarvaken denna tid på dygnet (redan kl 7) är inte något som händer speciellt ofta kan jag ju säga. F pluggar just nu och jag ska väl kolla på lite Sex and The City tror jag.
Tänkte bara dela med mig av ett tips först. Som ni ser på bilden! Jag vet inte om det bara är jag som är trög och aldrig tänkt på det förut,  men  att sätta säkerhetsnålar för att hålla täcket på plats är ju hur enkelt och smart som helst. Av min egen erfarenhet så är t.ex. de stora täckena väldigt svåra att hålla på plats efter en natts sömn, så jag ska nog faktiskt testa detta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0