Onsdag

Och så var man hemma igen. Förkylningen blev betydligt mildare efter att jag tog en timmes powernap. Den bästa medicinen var alltså något så enkelt som att slappna av, måste verkligen sluta stressa! (Note to myself typ..)

Allt gick i alla fall väldigt bra och vi hade det hur bra som helst där borta in the Big Apple! Dock hann vi inte med alls så mycket som jag hoppats på. Men får väl åka dit någon mer gång i livet, så kan jag ta det då! 

Bilder kommer upp senare, tror jag. Annars kanske på EyeEm (@eemmasundberg)! Några bilder ligger dessutom redan ute på Instagram (@emmasundberg). 

Nu ska jag äta upp min frukost och kolla på någon serie, är hur trött som helst. Har inte haft tid med soffmys den senaste veckan så ska bli otroligt skönt! See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0