Underbara sommardag

Har haft en helt underbar dag! Inte ett moln på hela dagen, varmt och skönt, pool, pojkvännen, kan inte bli mycket bättre. Började dagen med sovmorgon och sedan lite Supernatural och en kopp grönt te i sängen med pojkvännen, efter det tog vi en skön och rätt lugn promenad på ca en timma, där vi slutade med att handla lite på ICA så vi kunde göra en god lunch (då det blev lite sent för frukost). Efter att vi gjort mat och såklart ätit den så la vi oss ute vid poolen, med bra musik i högtalarna, där vi (eller jag kanske jag ska säga, Filip fixade lite med poolen och så) låg enda tills jag kände att jag bränt mig.. Så otroligt varmt och grymt skönt med en pool man kan flyta runt i! Love it. Efter det blev det ännu mer Supernatural, och ännu en promenad, men till ICA bara, för att köpa glass. Yummy! 
 
Nu har jag åkt hem, ligger i soffan med paddan och skriver här. Med musik i öronen. Imorgon har jag ett viktigt möte, nervös är jag. Jag hoppas att vi kommer funka. Att det kommer kännas rätt och inte vara några konstigheter. Funkar det har jag fyra jobb. Dags att ta farväl av ett snart känner jag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0