Saturday

Stannade hemma hos pojkvännen idag medan han jobbade, fick världens fulaste bränna.. Blåste ju jätte kallt men var inte ett moln på himmelen. Så jag satt med shorts och linne på mig över bikinin då jag faktiskt frös. När jag gick in upptäckte jag bondebrännan, nice! Aja, får väl hoppas på en lika fin dag imorgon då kanske man kan rätta till den fula brännan ;)
 
Var i alla fall en riktigt skön dag, med promenad, lyxfrukost, sol, fika och sjukt goda pizzarester från igår! När pojkvännen kom hem hade han dessutom med sig en present till mig. Så himla fin är han. Överraskar mig lite hela tiden den charmören, hihi. 
 
Nu är han ute och roar sig medan jag har varit hemma och bland annat duschat vovven så nu är han ren och fin, kul var det inte men efteråt blev han lycklig igen. Han är så söt min lilla gubbe. Nu sitter jag här hemma och dricker mitt nyinköpta te med min nya tesil, musik på hög volym i öronen och skriver här! Mys. Snart blir jag upphämtad för att åka hem till honom och sova. Lugn och skön lördagskväll, kan vara skönt ibland.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0