Bra vecka

Har haft en väldigt effektiv vecka. Jobbat hela veckan (måndag-torsdag), firat älsklingen på torsdagen efter jag slutat, lillasysters student på fredagen och Gröna Lund igår! Idag blir den enda dagen jag ska få ligga och BARA vila. Så himla skön söndag ska det bli. 
 
Torsdag: Började med jobb 8:00-13:00, otroligt skön och kort arbetsdag. Efter det blev det Papas Tapas-lunch med älsklingen och sen vidare hem till honom för att han först skulle prova på det nya fifa spelet som var en av grejerna han fick av mig och senare på kvällen kom hans vänner hit för att fira honom på hans dag! 
 
Fredag: Började med att bli hämtad tidigt på morgonen för att åka hem och blåsa ballonger och städa lite. Klockan 11 åkte vi till rekarne för att se när lillasyster skulle soringa ut klockan 12! Så Hilma fin är hon. Efter det blev det att gå till stan för att kolla på alla flak, fan vad jag önskade att det var jag på någon av flaken, tre år sen var det nu, en av de roligast saker jag varit med om. 
När vi hade stått där i någon timma så åkte vi hem för att vänta på att studenten skulle komma hem! Då blev det mat, presentöppning och en jättetrevlig kväll. Syrran drog självklart vidare och jag hoppas hon hade en en riktigt bra kväll!
 
Lördag: Åkte rätt tidigt till Stockholm med Filips familj, gick på stan ett tag först, blev inte mer shopping än ett par jättesöta elefantstrumpor, ett armband och superbra hårsnoddar som Filip köpte till mig från Urban Outfitters, hihi. Sen blev det mat, hem till hans syster och hennes pojkvän  och så vidare till Gröna Lund! Där hade vi femkamp, tillsammans med några vänner till deras familj. Otroligt kul och trevligt var det. Vi körde killarna mot tjejerna, sex killar mot sex tjejer. Och vet ni vilka som vann? Jo tjejerna såklart! Och vet ni vem som vann av alla 12? Jo JAG!! Woho! Så himla glad, trodde jag skulle komma sist. Haha :) blev en karusell också, Extreme. Efter det hem till hans syster igen och sen tog jag och Filip tåget hem, var väl hemma runt 01 någon gång. Stackars mina fötter. Men en riktigt bra dag hade vi, i alla fall jag. 
 
Nu ska vi äta frulost och gå ut och lägga oss i solen om det är varmt ute! Pusshej
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0