Torsdag

 
Äntligen hemma! Så jävla varmt. Ska absolut inte klaga för det är sånt här väder jag skulle vilja ha jämt, men man orkar ju inte så mycket. Började jobba sju imorse, sedan dess har jag i princip bara stått ute i värmen och glott. Efter det (kort dag idag) så gick jag och bokade en klipptid, blir andra gången i år jag klipper mig hos frisör, innan var det flera år sedan sist! När det var klart gick jag in på systemet, helt svettig och äcklig efter jobb och sådan värme, så började jag med att kolla runt och måste sett helt jävla lost ut eftersom jag inte visste alls vad jag hade tänkt köpa, och en som jobbade där frågade om jag behövde hjälp eftersom han tyckte jag "såg så fundersam ut". Jag sa att jag inte visste riktigt vad jag var ute efter, och frågade sen vart dem hade vitt vin. (Nej, jag vet inte det. Är nästan aldrig på systemet, och är jag det är jag inte på systemet på stan, utan där vid Tuna Park.) Så när jag sedan ställer mig där istället och ser fundersam ut så står det ju en kille där också och plockar upp varor, så han bestämmer sig för att försöka hjälpa mig. Vilket inte gick så jättebra då jag inte visste vad jag vill ha såklart. Tillsist tog jag det jag hade tänkt lite på sedan första början. Går vidare till kassan, helt slut och vill bara hem och byta om, då säger han i kassan (efter att han frågat om leg såklart..) - "Det är så sött med sommarfräknar!" Jag bara brast ut i skratt och sa att jag inte riktigt kunde hålla med honom. Med andra ord tycker jag att dem var väldigt trevliga där och bra service också. Även om jag inte alls gillar mina fräknar speciellt mycket så är det kul att höra att i alla fall någon uppskattar dem! Haha ;)

Nu måste jag ringa ett trååkigt samtal. Hoppas ni andra orkar njuta av det fina vädret! Jag är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0