Sommardag

 
Idag har jag hängt vid poolen hela dagen, fattar ni hur skönt jag haft det? Bara solat, flytit runt pp en madrass i poolen, simmat lite, läst i skvallertidning och ätit hamburgare. Såna här dagar borde man ha oftare. Dock så har jag bränt mig på i princip hela baksidan av kroppen, vilket är mindre kul. Men det lär vara bättre imorgon, inte så jättebränd.
Just nu sitter/ligger vi och kollar på tv, ska snart äta och sen ska vi väl börja åka hem till mig. Börjar jobba 07:15 imorgon. Blir dock inte någon lång dag, men har en massa annat och fixa så det passar mig bra! Hoppas på att vädret ska hålla i sig nu. Vi behöver sommar och sol här i Sverige, det är ju så otroligt grått, trist och deprimerande annars. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0