Skuggan

Sitter här i fina Sundbyholm, i skuggan. Och ja, det har jag gjort hela dagen, inte solat någonting.  Vet inte vad det är med mig, brukar sola varenda soltimme varenda solig dag annars. Men inte nu. Skönare i skuggan. Till och med här är det varmt. Jag klagar absolut inte, vill ha det här vädret jämt, men just nu känner jag inte för att sitta i solen. Hur ska det bli när jag kommer till Kreta egentligen? Haha, kommer väl ligga i vattnet hela dagarna då! Skifta mellan poolen och havet liksom ;)
 
Hemma väntar resväskan halvt färdigpackad. Tycker det är ganska svårt att packa, skriver längsta listorna med saker jag ska komma ihåg. Men tycker ändå det är svårt att veta vad man kommer behöva och inte. Brukar alltid lösa sig dock! Just nu ska jag inte tänka mer på det, utan bara ta det lugnt. Packningen får jag ta tag i lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0