Min namnsdag idag

Bild tagen från apollo
 
Så himla konstig natt det varit. Jag har varit hur trött som helst den senaste tiden, sen helt plötsligt kunde jag inte sova igår kväll. Var inte trött alls. Tror inte jag somnade förrän runt 2-3 kanske fast vi la oss innan 1. Och ja det är konstigt nuförtiden då jag brukar decka direkt! Haha.  Inte nog med det så vaknade jag för ett bra tag sen, och kan inte somna om eftersom jag är pigg... Aja,  är väl nått fel på min stressade hjärna! Nej men jag ska väl inte klaga,  bättre att vara pigg än trött.
 
Förresten så är det inte långt kvar nu. Jag åker till Kreta fredag!! Ska bli så otroligt skönt. Bara släppa alla måsten. Blir där i två veckor med kusinen. Och idag är det dessutom min namnsdag! Så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0