Kändis

 
Kolla vem jag träffade på Ullared i torsdags! En riktig kändis ;) Blir ni imponerade? Haha, kanske inte. Men min pojkvän blev i alla fall lite imponerad, han tycker nämligen att Ola-Conny och Morgan är jätteroliga. 
 
Aja, nog om det. Hade det i alla fall jättetrevligt där borta, blev lite shopping och sådär. Mysigt! Skulle mer än gärna göra om det nästa år, om han ska dit då, och om jag jobbar kvar. Är väl kanske inte så troligt då jag bara är vikarie för en som är sjukskriven för tillfället.
 
Tänkte också tala om att jag överlevt första nattpasset! Slutar om 20 minuter. Lär somna i solstolen sen (om det är fint väder i Sundbyholm), men det är sånt man får ta när man jobbar natt, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0