Guess What?

Jag köpte en Samsung Galaxy S5 i fredags! Jag bytte från iPhone till Samsung vilket jag för ett år sedan aldrig hade trott att jag skulle göra. Jag är supernöjd! Känner mig fri liksom. Enda negativa just nu (av allt jag hunnit upptäcka än så länge, kan finnas fler negativa saker liksom) är att jag inte får meddelande skickade av dem som har iPhone, då alla iPhones tror att jag fortfarande har iMessage.. Har stängt av det på min iPhone, på min iPad och på min Macbook. Vad mer begär dem? Måste lösas på något sätt. Funkar ju inte annars.. Aja, nog om det.

Måste bara säga att jag köpte världens finaste kalender idag! Jag vet, nörd. Vet ingen som är lika beroende av en kalender som jag är, kan i princip aldrig vara utan den. Eller ja, jag måste inte ha den i handen 24/7 men ska jag någonstans hänger den nästan alltid med i väskan. Det som var extra nördigt var att jag för bara några veckor sedan köpte en kalender. Som jag hunnit använda/skriva i i två veckor nu. Och nu köpte jag en ny. Har alltså två med samma år.. haha! Sån är jag.

Nu ska jag kolla klart på ett avsnitt av The Walking Dead som jag "sparat" hur länge som helst. Sen blir det sängen tidigt idag. Imorgon blir det jobb, börjar 05:50! Ska nämligen till Ullared. Kan bli kul. (Är personlig assistent.)


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0