Gårdagen

 
Igår tog jag mitt första dopp i sjön för i år! Helt ärligt så minns jag inte ens om jag badade en enda gång i sjön förra året, jag tror faktiskt inte jag gjorde det. Första doppet blev iallafall med min lilla Morris! Han var så varm så det var bara att hoppa i och lyfta ner honom, tror inte jag doppat mig så snabbt förut utan att ens tänka på om det var varmt eller inte. Men med tanke på hur varmt det var i luften så var det verkligen ett välbehövligt dopp. Gick faktiskt tillbaka till bryggan och doppade mig igen senare, själv den gången. Svalkande och skönt.
 
Fick en body lotion av min pojkvän också, så himla snäll. Den luktar så sjukt gott!! Helt klart min nya favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0