Crete

Bilder från gårdagen samt dagen innan. Igår så var vi vid stranden hela dagen, inte så mycket solig men en hel del strandtennis i havet!  Jag suger på det, vi suger på det har vi kommit fram till.. haha. När vi hade spelat ett bra tag hade två solstolar blivit lediga så då tog vi dem. Senare på kvällen åkte vi in till Chania för shopping och middag, köpte fan en höstjacka så vet inte hur jag ska få med mig den hem, hade inte mer än ett eller två kilo under gränsen. Så jag lär få ha dubbla kläder på mig hem, och jacka!!! Usch. Hittade även en handvippa eller vad man nu kallar dem? En sån man håller i handen och fläktar sig med iallafall. Behövs verkligen här. Blev att köpa mer vatten också på vägen hem, kommer aldrig vänja oss vid den där backen och trappan kan jag tala om, dör varje gång!
Nu har vi brottom att göra oss iordning för stranden, redan sena...

Kommentarer
Postat av: Maddelene

Hej! Jätte rolig blogg att läsa! Skulle vara kul att få se fler strand och matbilder! Vore också kul att se kläder du köpt där nere eller vilka bikinis du har :D
Mvh Madde!

Svar: Hej! Tack, vad glad jag blir :D ska försöka göra det, men är dock rätt dålig på att hålla bloggen igång.
Mvh Emma
Emma Sundberg

2014-07-31 @ 17:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0