Yesterday

Igår åkte vi båten ut till Balos och Gramvousa. Bilderna säger väl rätt mycket, vackert var det! Jag lyckades dessutom ta mig enda upp till det gamla fortet som ligger högst upp på Gramvousa. Dock fick jag gå "själv" (utan mitt sällskap) men det gick bra ändå. Har även märkt att jag bara är höjdrädd när det gäller stup som verkligen går rakt ner, lär faktiskt känna mig själv mer för varje resa jag gör har jag märkt. Båtresan dit var i alla fall hur tråkig som helst.. hatar att sitta i en fullproppad båt, i mitten. Utan varken sol eller utsikt.. Bara massa gungande. På vägen tillbaka fick vi platser så vi kunde sitta med benen utanför, då blev resan lite mer värd kan jag säga! Idag är det sista dagen här, ska börja göra mig i ordning nu, klockan 12 måste vi lämna rummet, bussen hämtar oss runt 21. Blir mycket tid att döda på hotellet, utan ett rum. Men det fixar vi nog. Ses snart Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0