Saturday

Var ett tag sedan jag skrev nu igen, glömmer helt bort att jag ens har en blogg ibland. Som t.ex. nu när jag har suttit här i två timmar utan att ha haft någonting att göra, varför inte skriva här då liksom?
Igår var Björn Skifts i Sundbyholm så familjen (+ respektive) satt där utanför avspärrningen och åt kex & ost (vissa drack) och bara njöt av musiken. Det är något jag älskar med att ha vuxit upp i Sundbyholm på somrarna, att vi har en husvagn där, för det behöver inte vara ens favoritband/artist som är där och spelar,  det är själva grejen med live musik och en massa folk som gör det hela så mysigt. När jag var yngre var det roligaste med alla spelningar att man kunde springa runt bland bussarna som stod parkerade på gräsmattan och leka typ, att man inte fick se varandra? Haha. Nu har dem ju inte bussarna stående så längre tyvärr.. Men skulle nog inte springa runt bland dem längre ändå, haha! Det blev dock ganska sent med tanke på alla köer så kom inte hem till pojkvännen förrän runt tolv någon gång, så blev inte mycket sömn för mig som jobbar idag.. Började nämligen 8:45, slutar inte förrän om 2 timmar och 15 minuter, yey! Men ska inte klaga, behöver alla pengar jag kan få, eller nått. Samma pass imorgon, 8:45 - 21:15. Dödens pass kallar jag det. Dödens helg. Låter jättehemskt, men tiderna är ju faktiskt det.
 
Idag har jag gått till Ekeby, varit där ett bra tag, och gått "hem" igen. Lär bli samma visa imorgon. Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0