Rainy day

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Eller hur? Nej men, jag är inte så förtjust i regn måste jag säga. Men nu när jag äntligen har ett par stövlar så känns det faktiskt mycket bättre, jag kan gå precis vart jag vill nu liksom. Inga pölar kan stoppa mig! Haha
 
Idag har jag faktiskt inte gjort mycket alls, kollat på Lost och gått en liten promenad, innan det började regna. Sen när pojkvännen slutat jobba blev det Spicy Hot och nu ligger vi här i sängen, jag med min Phone och han med datorn. Sociala som bara den!
 
Imorgon blir det nog att åka till Tuna Park med mami, ringa ett lite spännande jobbsamtal och förbereda mig psykiskt inför på måndag. Då ska jag förhoppningsvis träna! Haha, det var typ, jättelängesen. Förra året kanske? Usch. Men nu jävlar ska det tränas!! Hoppas även på att mina nya träningskläder ska komma, som jag klickade hem för några dagar sedan.  Behöver motivationen av snygga träningskläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0