Fullt schema

Man kan ju lugnt säga att jag har ett ganska så varierande jobb.. Förskola igår, besök hos en brukare idag och en annan förskola imorgon. Värsta med det är att man ofta blir bokad dagen innan och att man aldrig hinner lära känna barnen osv när man är överallt. Annars funkar det rätt bra, i alla fall just nu.
 
Idag (efter besöket) så shoppade jag lite kläder att ha när jag jobbar, konstigt nog har jag inget som passar för det. Älskar att ha på mig ett par leggings och en längre tröja. Tycker inte det är fin över huvud taget, men så grymt skönt att ha när man jobbar och ska vara bland barn t.ex. Då kan man sätta sig ner på golvet/marken (eller nått) utan att bli mindre rörlig liksom. Sedan bryr jag mig inte heller om dem blir smutsiga eller nått då, eftersom jag inte använder det annars. Tycker inte om längre tröjor heller så det var det jag köpte, kan inte ha leggings och en kort tröja. Fult (enligt mig) och även opassande. Så nu har jag i alla fall köpt tre par lite längre toppar som jag kan jobba i!
 
Hittade även ett läppbalsam, som ni ser på bilden. Kan inte gå in dit utan att komma ut med något.  Förstår inte. Har huur mycket som helst! Haha
 
Ikväll blir det AW och imorgon börjar jag 7:30. Skjut mig. Nej men, slutar 14:00 så ska försöka tänka på det positiva istället! Är jag inte alldeles för trött efter det blir det nog träning också. Ska nämligen bli så mycket bättre på den fronten.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0