Fiskspa

Detta gjorde jag igår, i ca 10 min. Kan ju säga att jag inte direkt ser någon förändring.. Dock tyckte jag att det var en väldigt häftig känsla, kändes mest som att det liksom vibrerade. Sen kände man hur dem ryckte bort hud ibland. Fast mina fiskar började ju tillsist bråka med varandra och det enda jag kände då var hur dem slog till mig då och då, haha! Okej, det var typ tre fiskar som bråkade, så det var ju inte så att hela akvariet hade krig. Skulle faktiskt vilja göra om det! Men samtidigt tycker jag att det känns för "osäkert", med renlighet och så. Dessutom åker vi ju snart hem. Och hemma är det väl jätte dyrt? Kostar ju inte sextio kronor i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0