Bara 6 dagar kvar

Internet är segare än någonsin.. Tog mig säkert en timma att ens komma in på bloggen, så bilder är därför omöjligt. Idag har vi iallafall bara legat vid/i poolen och nyss åt vi lunch på rummet. Vid fyra ungefär ska vi gå till Apollos kontor och boka en båttur tills på torsdag! Synd att dett bara gick att åka då, eftersom vi åker hem dagen efter. Men ser verkligen fram emot det då jag älskar att åka båt och vara ute på havet! Kul att få se lite andra ställen också. På måndag åker vi buss genom bergen till Elafonissi också, den där stranden nästan alla här åker till. Den med så himla fint och blått vatten!
Efter att vi bokat det åker vi in till Chania, för lite shopping antar jag. Dock har jag som sagt jävligt tight med vikt i bagaget, då man bara får ha sammanlagt 20kg! Illa. Efter det kanske det bär av in till Platanias! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0