Glad Påsk

Har verkligen haft en super mysig påsk, som i princip firats enda sen i torsdags! Killens syster och hennes pojkvän har varit i stan, har ätit massa god mat, massor av godis och annat gott, umgåtts med nära och kära, ja det har med andra ord varit en perfekt påsk! Ikväll blir det dessutom födelsedagsfirande hos en kollega som fyllt år, på en söndag. Men det är bara att passa på nu när det är röd dag imorgon och allt! Nästa vecka blir en hektisk vecka känner jag, ett par möten och hur mycket som helst som ska fixas, och så jobb på det. Tur att man fått vilat upp sig under helgen.
 
Funderar också på om jag ska byta mobil, gå över till samusung. Kom på det lite spontant så sent som igår och idag var jag nära på att dra ner på stan och fixa det, haha. Svårt val när jag för inte så länge sedan var helt såld på iPhone och Apple över huvud taget. Har ju MacBook air och iPad mini så känns lite sådär att byta bort iphone mot en samsung då. Det som gör mig mest intresserad av samsung galaxy s5 är kameran, att samsung är mycket friare än Apples produkter. Det jobbiga är att jag är så van med iPhone, och att jag faktiskt tycker iPhone är snyggare på utsidan.
 
Aja, jag får nog fundera lite. Måste ju ha råd med det också. Kan inte ha någon 24 månaders bindningstid heller om jag eventuelt flyttar utomlands nästa år.. Får gå ner och prata med dem på tele2 helt enkelt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0