Det var enklare förr

Så grymt stressad och irriterad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Måste allt vara så himla komplicerat? Man kan fan inte göra någonting på egen hand längre.. Orkar inte ringa runt en massa hela tiden. Åh. 

Måste bara säga förlåt, mina inlägg kan nog inte alltid vara lätta att förstå. Jag vill oftast skriva i bloggen när jag behöver få ut lite känslor, men eftersom min blogg inte är privat så går inte det så bra. Vill ju inte att alla ska veta allt liksom.

Kan avsluta med att säga att om 3 månader, 5 dagar, 15 timmar och 33 minuter så ska ett plan lyfta från Arlanda, och på det planet kommer jag och Nicole sitta. UNDERBART.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör bloggen privat då ? :)

Svar: Då kan jag lika gärna skriva i en dagbok! Vissa inlägg vill jag ju dela med mig av.
Emma Sundberg

2013-10-03 @ 13:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0