Skärtorsdag

Denna dag har varit en riktigt j*vla stressdag alltså, speciellt tiden mellan ca 18.15-19.25, då vi bara var två på In&Finn med otroligt mycket att göra. Självklart hann vi inte med allt, vilket det inte var tänkt att vi skulle göra heller. Men jag ville ju få så mycket som möjligt gjort ändå, och samtidigt så skulle ju någon vara vid kassan osv osv. Vi överlevde i alla fall. Nu, så är det äntligen helg. Jag invigde helgen genom att dela en kebabtallrik med papi! Sen så ja, har jag väl inte gjort mycket. Vilat. Tagit det lugnt för en gångs skull liksom.

Nu sitter jag i rosa mysiga kläder och ska kolla på någon serie, om det finns några nya avsnitt det vill säga. Annars får jag väl börja på någon ny. Imorgon ska jag upp tidigt, blir aldrig någon riktig sovmorgon för mig inte, trots att det med säkerhet skulle behövas. Imorgon ska jag nämligen simma med min syster!
 
Min livlina sometimes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0