Finally

NU (eller ja, idag. Eller till och med igår om man ska gå efter klockan) så har jag både dator och internet! Datorn gick ju som ni vet sönder för ett tag sen, datorn hämtade jag hem i lördags, då gick också vårat "internet" sönder. Alltså modemet eller nått. Kul. Det har krånglat hur länge som helst så var på tiden att vi fick nytt. Så ja, nu har jag äntligen dator och internet. Men hur bra är det egentligen? Nu är jag ju uppe för länge, måste gå och sova. Känner mig ju som en zombie på jobbet.

Btw, jag har sjukt jävla mycket lust att, komma bort. Bara att höra av sig om någon mer är sugen på att resa till massa spännande länder eller flytta till typ L.A eller nått. Just saying. Har dock ca 5 läsare, men värt ett försök liksom. Goodnight




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0