Beslutsångest

Min dator har slocknat. Den är liksom i koma eller något liknande. Datorn går igång men skärmen är bara svart, sen är det två små lampor som blinkar. Jag fattar ingenting :( men jag antar att skärmen dött, och datorn lever, eller nått. Får nog bli att köpa en ny i alla fall, även fast jag egentligen inte har råd. Datorn jag vill köpa kostar dessutom ca 9500 + försäkring antar jag då jag är så jäkla klantig. Det blir typ, en månads lön för mig. Buhu..

Ska jag? Kan inte bestämma mig. Känns liksom lönlöst att lämna in datorn i alla fall då den nyss var på lagning för att hårddisken la av. Den har väl gett upp nu, tre år och två månader gammal. Men man kan ju köpa en billigare, men har liksom velat ha en MacBook ett tag nu. Svårt, mycket svårt.

Synd attmin blogg inte är lite känd så jag kunde ha fått lite tips och råd, haha. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp en MacBook! Det är värt pengarna :)

Svar: Tack för att du gjorde mig ännu mer säker! Jag är faktiskt på väg :D hoppas bara det inte är slut eller något, skulle vara min vanliga tur, haha! :)
Emma Sundberg

2013-01-05 @ 08:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0