BANG

Jag har blivit riktigt duktig på att träna nu, för att vara jag. Dock så märker jag inga som helst framgångar, vilket förmodligen beror på att jag äter som en jävla häst.. Sen så är jag stressad ganska ofta också, vilket jag hört inte är så bra för hälsan. Men det där med maten ska jag försöka ta tag i, någon annan gång. Lite närmare beach 2013 kanske ;) haha.
Ja, det jag ville ha sagt från början var egentligen att jag idag lyckades jogga i 30 min (kunde till och med fortsätta, men hade inte tid då jag bara tänkt tillbringa 10 min på bandet), utan varken håll eller avbrott. Riktigt stolt över mi
 
g själv, då jag verkligen inte är gjord för att springa. Powerwalk är liksom min grej. Har alltid fåt håll efter ca fem minuter när jag joggat.. Så träningen kanske ger något i alla fall!

Nu ska jag fortsätta kolla på mina favorit nördar.


(Not from today)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0