Sunday

Så himla trött. Har varit trött hela helgen tror jag. Öroninflammation har jag också, yey. Har alltså varit lite halvdöv sen i fredags och dessutom vaknar jag av smärtan på nätterna. Inte så roligt. Igår var vi på Villa och lyssnade på Dr. Bombay, så jävla skön gubbe. Han gjorde mig glaad. Innan han sjöng så var det en massa låtar från 90-talet som spelades och jag har aldrig sjungit med till så många låtar på krogen förut, haha! Kul var det. Trots att jag till  och med var nykter. Tummen upp för det!

Idag har jag bara ätit frukost, duschat och kollat serier. Sånt som man gör på söndagar. Senare kanske jag ska sola med min kusin. Nu ska jag fortsätta kolla på mina älskade serier, puss!




Här har ni honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0