Lazy sunday

Idag är det söndag, vilket innebär att det är måndag imorgon, vilket innebär jobb. Helgen är alldeles för kort. Har i alla fall bara tagit det lugnt i helgen, behövde en sån helg. Hoppas nästa vecka går fort och att det blir en grym helg! Inte planerat något alls men det har jag väl tid på mig att göra, tror jag. Var förresten och kollade om min iPhone kommit idag, men det har den inte. Dem tror inte den kommer komma över huvud taget. Så ja, hur jag ska göra nu vet jag inte. Får fortsätta ha den här skitmobilen som knappt inte ens fungerar, samtidigt som jag betalar för en jävla iPhone jag inte längre har varje månad..

Annars vill jag bara säga att körningen går mycket bättre än vad jag någonsin kunnat tro, min lärare tycker i alla fall att jag är duktig! Tror jag tagit fem lektioner nu, men har inte kört hemma än. Så ska börja göra det nu! Och plugga teori måste jag också börja med.. Nu kör vi! ;) haha

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på bra musik och sen ska jag nog installera The Sims 3 tror jag, sjukt längesen jag spelade det så ska kolla om det fortfarande är kul ;) efter det blir det duschen, olja i håret, hårinpackning, ansiktsmask och paj med glass (förhoppningsvis) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0