I'm back, eller?



Jobb, jobb & jobb. Man hinner inte mycket mer har jag märkt. Har i alla fall fått tillbaka min dator nu från lagningen, ny hårddisk och ny fläkt, skitbra! Dock täckte inte försäkringen batteriet så det funkar fortfarande inte.. haha. Någon iPhone har inte kommit än. Men det kunde jag väl inte räkna med heller, har ju min vanliga otur. Nu när jag i alla fall fått hem datorn igen så kan jag ÄNTLIGEN kolla serier igen ♥, mitt liv liksom. Haha :)

Annars så har jag hunnit övningsköra hela två gånger nu! Sen har jag tid på torsdag och fredag också. Nu ska jag fixa det här. Helgen då, den var.. galen. Haha men ja, så kan det va. Umgicks i alla fall med några superbra personer! Och ja, söndagen då (igår) så var jag hos syster och fikade, lilla Theodore har nämligen blivit stor. Hela 6 år! Sen blev det såklart massa serietittande. Nu är snart måndagen slut, imorgon är det tisdag. Baaara 4 dagar kvar tills jag är ledig igen. Ge mig lördag.

Nej men, peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0