Äntligen helg

Äntligen en lugn och skön helg, precis vad jag behöver. Igår städade jag hela kvällen, blev inte klar så har städat lite idag också. Annars har jag varit på kyrkogården med mamma, moster, låtsasmormor och lillasyster, efter det så åkte vi till låtsasmormor och fikade och hade det trevligt. Efter det så gick jag och syster på stan och jag hade tur för första gången! Vi tjockade oss såklart på donken också, med dubbelburgare och allt.. haha!

Resten av kvällen ska jag förmodligen tillbringa framför datorn, med mina älskade serier och en skål med chips ♥


Köpte tre nagellack, lösögonfranslim, munskölj (eller vad det heter?), mysiga sockor och sist, men absolut inte minst, denna skönhet:

Ser ni vad det är?




En Jofama by Kenza jacka såklart ;) loove it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0