30 september


Visst är väl denna galge söt? Den, tröjan, och mössan jag har på mig är några av de saker jag införskaffat idag! Då jag först var på Erikslund shoppingcenter med min familj och sen tog en snabb runda på stan här i Eskilstuna också. Köpte Polly också, och chips. Jag kan ju säga att min mage inte mår så speciellt bra nu, tror jag ätit alldeles alldeles för mycket :(. Plånboken (eller ja, kortet kanske jag ska säga, har ingen plånbok) mår nog inte heller så bra. Det är inte ens oktober än och jag har väl 3000:- kvar tror jag, oktober får bli en snål månad antar jag.

Notering till mig själv: SKAFFA NY IPHONE OCH SLUTA BESLAGTA MAMMAS.

Nu blir det mat, om jag klarar av det. Byebye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0